Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się najpierw z naszym biurem telefonicznie lub mailowo a następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Po skontaktowaniu się z naszym biurem wyślij towar na adres firmy.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Tea Aromatic sp. z o.o.
Sikorskiego 15

95-083 Wrząca

lub skontaktuj się z naszym biurem.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Zwroty towaru od przedsiębiorców będą rozpatrywane indywidualnie.

 

Tea Aromatic sp. z o.o.
Sikorskiego 15

95-083 Wrząca

Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-14:00) 600148259
Kontakt mailowy: teaaromatic@op.pl

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

 

Na mocy ustawy (art 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym (posiada oryginalne metki i opakowanie, nie był używany ani zniszczony, jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany)

 

 

Imię i nazwisko: ......................................................................................................................................

 

Adres zamieszkania:………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………....................

mail: …………………………………………………………………………………………………………………

Telefon kontaktowy: ………………………………………………………………………………………………

 

Nr paragonu, data wystawienia: …………………………………………………………………………………

Zwracany produkt: ………………………………………………………………………………………………

Przyczyna zwrotu/ bez podania przyczyny zwrotu*:

………………………………………………………………….........................................................…………

Proszę o zwrot pieniędzy na konto nr

……………………………………………………………………………………………………………………...................

należące do

....................…………………………………………………………………………………………………………

 

Oświadczam, że zwracany przeze mnie towar nie był używany.

 

 

………………………………...................                                                            ……………..............………………
          (miejscowość, data)                                                                                                     (podpis)

*niepotrzebne skreślić

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl